Ποτάμι: Η Ευγενία Παπαδήμα παίζει τον ύμνο της ΕE για τους υποψήφιους ευρωβουλευτές (vid)
Πρόκειται για την Ωδή στη Χαρά της 9ης Συμφωνίας του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ευγενία Παπαδήμα, η διεθνούς φήμης σολίστ πιάνου, που ζει και εργάζεται μεταξύ Λονδίνου και Αθήνας, έπαιξε τον ύμνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ωδή στη Χαρά της 9ης Συμφωνίας του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν, στην εκδήλωση που οργάνωσε το Ποτάμι για να παρουσιάσει τους υποψήφιους ευρωβουλευτές του.
Η χαρισματική Ευγενία Παπαδήμα μαγεύει τον κόσμο όπου και αν παίζει είτε είναι στην Αθήνα, είτε στο Λονδίνο, το Παρίσι, το Τόκιο, τη Ζυρίχη, τη Βουδαπέστη, την Κωνσταντινούπολη, τα Τίρανα, τη Βέρνη, τη Δρέσδη, το Ντίσελντορφ.
Και ήταν η απόλυτα ταιριαστή έκπληξη που επιφύλαξε το Ποτάμι, ένα καθαρό ευρωπαϊκό Κίνημα με υποψήφιους που προέρχονται από κάθε πρωτεύουσα των 27 ή μάλλον των 28 ακόμα, της Ευρώπης και πιστεύουν ακράδαντα πως όπως η μουσική ενώνει τους ανθρώπους το ίδιο κάνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



