Ανδρουλάκης από ΔΕΘ 2025: Δεν είμαστε εξαρτημένοι από συμφέροντα - Αν νικήσουμε, θα αλλάξουμε την Ελλάδα
Τι απάντησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σε ερώτηση του ethnos.gr🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ΠΑΣΟΚ έχει επιλέξει τον δρόμο της αυτονομίας, τόνισε ο Νίκος Ανδρουλάκης από τη ΔΕΘ, απαντώντας σε ερώτηση του ethnos.gr για το πόσο κοντά είναι το σημερινό ΠΑΣΟΚ στο παλιότερο και γιατί στις τελευταίες εκλογές αλλά και στις δημοσκοπήσεις, η κοινωνία φαίνεται να πιστεύει πως υπάρχει μεγάλη απόσταση.
«Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα. Έζησε πολύ μεγάλες δόξες, προσέφερε πολλά στον ελληνικό λαό και το κοινωνικό κράτος, στις υποδομές και στα εθνικά θέματα. Οι μεγαλύτερες εθνικές επιτυχίες έχουν τη σφραγίδα της δημοκρατικής παράταξης», είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Και τόνισε: «Λέτε σήμερα και τότε αλλά ξεχνάτε το μεσοδιάστημα. Περάσαμε πολύ δύσκολα. Ήρθε μια εποχή που όλοι θεωρούσατε το ΠΑΣΟΚ παρελθόν και με μεγάλο αγώνα, με μεγάλη προσπάθεια και πίστη παλέψαμε και σήμερα φιλοδοξούμε ότι μπορούμε να είμαστε ξανά το κόμμα που θα κερδίσει τη Νέα Δημοκρατία».
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρουλάκη, σήμερα δεν είναι εύκολα τα πράγματα «γιατί η δική μας αφετηρία είναι άλλη από αυτή που ξεκίνησε ο κ. Μητσοτάκης. Επιλέξαμε τον δύσκολο δρόμο της πολιτικής αυτονομίας από τα συμφέροντα».
«Η επιλογή είναι συνειδητή γιατί αν δεν ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο αυτά που είπα χθες δεν θα γίνουν πράξη. Αν νικήσουμε θα την αλλάξουμε την Ελλάδα», κατέληξε.
Η συνέντευξη Ανδρουλάκη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



