Βενιζέλος για Novartis: «Τα πρώτα βιολιά της σκευωρίας έχουν διαφύγει του δικαστικού ελέγχου»
Μετά τον Αντώνη Σαμαρά, και ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τοποθετήθηκε για την καταδίκη των Φιλίστορα Δεστεμπασίδη και Μαρίας Μαραγγέλη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά τον Αντώνη Σαμαρά, την καταδίκη των δύο πρώην προστατευόμενων μαρτύρων στην υπόθεση Novartis σχολίασε και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
«'Ενα βήμα που έγινε δυστυχώς με μεγάλη καθυστέρηση»
Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σημείωσε πως, η καταδίκη των Φιλίστορα Δεστεμπασίδη και Μαρίας Μαραγγέλη, ήταν ένα βήμα που έγινε «δυστυχώς με μεγάλη καθυστέρηση» ενώ επισήμανε πως, «οι ενορχηστρωτές και τα πρώτα βιολιά της σκευωρίας έχουν διαφύγει του δικαστικού ελέγχου».
«Η καταδίκη των κουκουλοφόρων μαρτύρων (επισήμως πλέον ψευδομαρτύρων) της σκευωρίας Νοβάρτις είναι ένα βήμα που έγινε δυστυχώς με μεγάλη καθυστέρηση. Το θεσμικά ελλειμματικό και δυσάρεστο είναι ότι οι ενορχηστρωτές και τα πρώτα βιολιά της σκευωρίας έχουν διαφύγει του δικαστικού ελέγχου», αναφέρει στη δήλωσή του ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



