Μπορεί το υδρογόνο να σώσει τους θερμικούς κινητήρες;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ο όμιλος Renault είναι μαζί με τις Toyota, Mazda αλλά και Subaru, από τις λίγες εναπομείναντες αυτοκινητοβιομηχανίες που πιστεύουν πολύ στο υδρογόνο. Μάλιστα ο Διευθύνων Σύμβουλος της θυγατρικής Alpine, Laurent Rossi, έδωσε πρόσφατα το στίγμα για το πως το υδρογόνο μπορεί να σώσει ή να διατηρήσει αν θέλετε στη ζωή τους θερμικούς κινητήρες. Έστω και σε συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων.
«Είναι γνωστό ότι εξετάζουμε πολλές παράλληλες λύσεις – και λέω παράλληλες, καθώς η ιδέα πάνω στην οποία δουλεύουμε μας οδηγεί κατά κάποιο τρόπο να βρούμε εναλλακτικές που δεν είναι απαραίτητα ασύμβατες με την ηλεκτροκίνηση, επειδή η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον στο τουλάχιστον 60-70% της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μη ξεχνάτε, πως έχουμε οδηγηθεί σε αυτή την απαίτηση από τη στιγμή που μας ζητήθηκε από τις Ευρωπαϊκές Αρχές να πετύχουμε τον στόχο των μηδενικών εκπομπών ρύπων στα νέα μας αυτοκίνητα το 2035. Αυτή η οδηγία, επιβάλλει την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, που όπως όλα δείχνουν θα είναι αυτή που θα επικρατήσει τα προσεχή χρόνια τουλάχιστον στην πλειονότητα των νέων μοντέλων. Για τα υπόλοιπα, θα εξαρτηθεί από τον τύπο χρήσης και τα χαρακτηριστικά τους. Πιστεύω, ότι τα LCV με υψηλό ωφέλιμο φορτίο και στάνταρντ διαδρομές κίνησης θα μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά τη χρήση διαφορετικών επιλογών και λύσεων όπως και τα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης, θα ήταν σε θέση να ανταπεξέλθουν αυτής της αλλαγής».
Η Alpine, πιστεύει με σθένος ότι το υδρογόνο ως καύσιμο θα μπορούσε να είναι μια συμβατή λύση. Έχει το «πράσινο πλεονέκτημα» που απαιτεί η εποχή και επιπλέον είναι συμβατό και με την ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα, o Laurent Rossi αποκάλυψε ότι η Alpine θα παρουσιάσει σύντομα ένα πρωτότυπο αγωνιστικό όχημα που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο.
«Θα αποδείξουμε, ότι το πρότζεκτ ‘’υδρογόνο’’ έχει μέλλον, τόσο σε αυτοκίνητα υπερ-υψηλών επιδόσεων αλλά και σε εκδόσεις δρόμου της Alpine. Το Le Mans προωθεί τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, αλλά θέλουμε να κάνουμε άλλο ένα βήμα και να χρησιμοποιήσουμε το υδρογόνο ως καύσιμο, ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον υβριδοποιημένο V6 κινητήρα, που έχουμε και τροφοδοτείται από υδρογόνο».
Το εικονιζόμενο πρωτότυπο A4810, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους κορυφαίους ντιζάινερς του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Σχεδιασμού, θα είναι το μοντέλο που θα εξελίξει η Alpine ώστε σε πρώτη φάση να το παρουσιάσει στο Le Mans κι ποιος ξέρει, εάν όλα πάνε καλά, να περάσει την εν λόγω τεχνολογία και σε σπορ μοντέλα παραγωγής...
Πηγή: drive.gr
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr