Η πρώτη ληστεία τράπεζας στα... χρόνια του κορονοϊού έγινε με χειρουργική μάσκα
Θρασύτατος ο ληστής, του οποίου οι κινήσεις έχουν καταγραφεί καρέ-καρέ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πρώτη ληστεία τράπεζας στα... χρόνια του κορονοϊού είναι γεγονός κι έλαβε χώρα σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της Αθήνας. Ενοπλος εισέβαλε στις 9.50 το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης σε υποκατάστημα της Alpha Bank στη λεωφόρο Συγγρού 80-88. Είχε καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του με χειρουργική μάσκα, απείλησε με όπλο τον υπάλληλο που ήταν στο ταμείο, άρπαξε μετρητά και εξαφανίστηκε.
Αυτό που προκάλεσε εντύπωση στους αστυνομικούς είναι η θρασύτητα του ληστή, ο οποίος μπήκε στο υποκατάστημα σε μία ώρα που ο δρόμος είχε μεγάλη κίνηση και ιδιαίτερα ενισχυμένη αστυνόμευση. Οι κάμερες ασφαλείας έχουν καταγράψει καρέ-καρέ την επίθεση. Το υλικό βρίσκεται στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. που θα εξάγει κάποια πρώτα συμπεράσματα συμπεράσματα από τον τρόπο δράσης και τον σωματότυπο του δράστη.
Παρά τη μεγάλη κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. μέχρι στιγμής ο δράστης δεν έχει εντοπιστεί.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




