ΟΛΘ ΑΕ: Εγκρίθηκε η πρόσκληση υποβολής προσφορών για τον 6ο προβλήτα
Το έργο «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής» θα αναβαθμίσει τη θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στη λιμενική βιομηχανία, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEUs.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η πρόσκληση υποβολής προσφορών για τη συμμετοχή στο 2ο στάδιο του διαγωνισμού ανάδειξης αναδόχου του έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής» εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε.
Σύμφωνα με τη διαγωνιστική διαδικασία, στο δεύτερο και τελικό στάδιο, τα έξι σχήματα, που επιλέχθηκαν μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου, θα κληθούν να υποβάλουν δεσμευτικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές, βάσει της πρόσκλησης υποβολής προσφορών.
Το έργο «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής», αποτελεί μέρος των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει η ΟΛΘ Α.Ε. στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ Α.Ε. Πρόκειται για ένα έργο, το οποίο θα αναβαθμίσει τη θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στη λιμενική βιομηχανία, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEUs.
Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές, το έργο της επέκτασης του 6ου Προβλήτα περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους 513 μέτρων, εκ των οποίων τα 470 μέτρα έχουν ωφέλιμο βάθος -17,7μ.
- Την κατασκευή πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους 306,5 μέτρων, κατά μήκος του νέου πρόσθετου κρηπιδώματος.
- Συμπληρωματικά έργα υποδομής ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης λειτουργικότητα του νέου κρηπιδώματος και της αντίστοιχης χερσαίας ζώνης.
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, δήλωσε σχετικά:
«Η ΟΛΘ Α.Ε. προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς τις διαδικασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα. Ένα έργο που θα επιτρέψει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αξιοποιήσει στο έπακρο το συγκριτικό του πλεονέκτημα ως θαλάσσια πύλη των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και να καταστεί κόμβος συνδυασμένων μεταφορών για την ευρύτερη περιοχή. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αναβαθμίζεται συνεχώς σε επίπεδο υποδομών, εξοπλισμού και παρεχόμενων υπηρεσιών, υλοποιώντας ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα, το όποιο αντικατοπτρίζει πλήρως το όραμα και την ισχυρή πεποίθηση των μετόχων της ΟΛΘ Α.Ε. ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί μοχλό ανάπτυξης με ισχυρά πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr