Πάτρα: 60χρονη με εγκεφαλικό ύστερα από εμβολιασμό με AstraZeneca
O ΕΟΦ επικοινώνησε τηλεφωνικά με το νοσοκομείο του Πύργου και ζητούσε λεπτομέρειες για το ιστορικό της γυναίκας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκεφαλικό υπέστη μια 60χρονη γυναίκα μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca, με τον ΕΟΦ να διερευνά το περιστατικό. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γυναίκα είχε εμβολιαστεί στις 8 Απρίλίου με το εμβόλιο της AstraZeneca και τώρα νοσηλεύεται στη Νευρολογική Κλινική του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, σε σοβαρή κατάσταση.
Μάλιστα ο ΕΟΦ επικοινώνησε τηλεφωνικά με το νοσοκομείο του Πύργου, όπου αρχικά μεταφέρθηκε η 60χρονη γυναίκα και ζητούσε λεπτομέρειες για το ιστορικό της, σύμφωνα με το patrisnews.
Διαβάστε επίσης: Νεκρή 61χρονη μετά το εμβόλιο AstraZeneca - Τι καταγγέλλει ο δικηγόρος της οικογένειας
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



