Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: «Μόλις χθες μάθαμε για το παρόμοιο ατύχημα τον Αύγουστο - Η διοίκηση το απέκρυψε»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σοβαρά προβλήματα είχε παρουσιάσει στο παρελθόν η λειαντική μηχανή, από την οποία αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις ράγες του ΗΣΑΠ την ώρα που βρισκόταν εν κινήσει οι εργαζόμενοι, σε ένα δυστύχημα που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 41χρονος εργαζόμενος Πέτρος Γιάμαλης και να παλεύει για τη ζωή του ακόμα ένας εργαζόμενος. Ο πρόεδρος εργαζομένων του μετρό Σπύρος Ρεβύθης σημείωσε στο OPEN ότι στις 22 Αυγούστου «είχε παρουσιαστεί ξανά πρόβλημα εκτροχιασμού της μηχανής λείανσης στον σταθμό Βικτώρια», επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του ethnos.gr και της Μαρίας Λιλιοπούλου.
Μάλιστα, ο Σπύρος Ρεβύθης ο οποίος την Τετάρτη είχε επιβεβαιώσει στο ethnos.gr ότι η εν λόγω μηχανή η οποία προκάλεσε το θανατηφόρο ατύχημα είχε εκτροχιαστεί και τον περασμένο Αύγουστο με τους εργαζόμενους να υποστηρίζουν τότε ότι για το περιστατικό έφταιγαν ξανά τα φρένα της, σημείωσε στο OPEN ότι οι εργαζόμενοι ζητούν να γίνει «πλήρης έλεγχος και απονομή δικαιοσύνης».
«Βάλανε το ελεγκτικό όργανο της ίδιας της ΣΤΑΣΥ να ελέγξει το θανατηφόρο συμβάν. Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ελεγχόμενος αναλαμβάνει την πραγματογνωμοσύνη. Θα πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας. Απορούμε που δεν έχει παρέμβει ακόμα », σημειώνει ο κ. Ρεβύθης ενώ για το ατύχημα που είχε συμβεί ξανά με την ίδια λειαντική μηχανή ανέφερε:
«Στις 22 Αυγούστου 2021 η ίδια μηχανή είχε παρουσιάσει εκτροχιασμό στον σταθμό Βικτώρια με πρόβλημα στα φρένα όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, το οποίο απέκρυψε η διοίκηση. Έχουμε στα χέρια μας φωτογραφικό υλικό, που διαψεύδουν τον κ. Χαιρέτα ο οποίος ισχυρίστηκε ότι λέμε ψέματα».
Δεν μάθαμε ποτέ για το ατύχημα τον περασμένο Αύγουστο - Η διοίκηση τρομοκρατεί τους εργαζόμενους
Για το ότι το σωματείο των εργαζομένων ενέκρινε τη δαπάνη για να γίνει λείανση της γραμμής, σημείωσε ότι «ήταν υποχρέωσή μας καθώς είχε να γίνει λείανση από το 2008. Έπρεπε να γίνει για να συνεχίσουν οι επιβάτες να χρησιμοποιούν με ασφάλεια το μετρό και να πηγαίνουν στις δουλειές τους και στα σπίτια τους. Ο κ. Χαιρέτας είχε την υποχρέωση να ελέγξει, ως εκτελεστική διοίκηση να ελέγξει ότι οι εργολαβικές μηχανές λειτουργούν σωστά.
Για το ατύχημα του Αυγούστου, από το οποίο ευτυχώς δ4εμν υπήρξαν τρταυματισμοί σημείωσε ότι δεν το μάθαμε ποτέ και πως «η διοίκηση τρομοκρατεί τους εργαζόμενους για να μην ανοίγουν στόματα. Φοβούνται τα στελέχη να μην χάσουν τις θέσεις τους και δεν ενημερώνουν τους εργαζόμενους για τέτοια επικίνδυνα συμβάντα γιατί κάποιοι φοβούνται ότι αν μαθευτούν θα πέσουν κεφάλια». «Προχθές που έγινε το θανατηφόρο δυστύχημα άνοιξαν στόματα», σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και μάλιστα αναφέρθηκε και στα μηνύματα που έλαβαν οι εργαζόμενοι τότε οι εργαζόμενοι. Το ethnos.gr, ήδη από την Τετάρτη έχει παρουσιάσει το σχετικό μήνυμα το οποίο ανέφερε χαρακτηριστικά:
«ΕΝΑΡΞΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΙΡ-ΟΜΟΝ ΚΑΙ ΑΤΤ-ΚΗΦ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΣΥΡΜΟΣ ΛΕΙΑΝΣΗΣ ΣΤΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΝΟΔΟ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ. ΗΡΘΕ ΓΕΡΑΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΠΟΛΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ».
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλειας της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ των ανεξαρτητοποιήσεων Τζάκρη και Πούλου και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr