Σήμα κινδύνου από τους αλιείς: Ελάχιστα τα ψάρια στο Αιγαίο - Μεγάλο πρόβλημα η παράνομη αλιεία των Τούρκων και οι τιμές του πετρελαίου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σήμα κινδύνου εκπέμπουν οι αλιείς. Ο Πρόεδρος της Ένωσης πλοιοκτητών παράκτιας αλιείας, Νίκος Σταμούλης μίλησε στο OPEN για τον κίνδυνο που διατρέχει το Αιγαίο να μην έχει ψάρια, για μια σειρά λόγων, εκ των οποίων και η παράνομη αλιεία των Τούρκων οι οποίοι «λεηλατούν» τα νερά του πελάγους.
«Έχουμε υποστεί τεράστια οικονομική καταστροφή λόγω της παράνομης αλιείας των Τούρκων από την άλλη πλευρά του Αιγαίου. Οι ποσότητες των ελληνικών ψαριών είναι ελάχιστες πια. Δεν γίνεται κανένας έλεγχος και καμία αστυνόμευση εδώ και πολλά χρόνια. Σε μία δεκαετία δεν θα υπάρχει ούτε γαύρος για να φάει ο Έλληνας, τα ψάρια που θα τρώμε θα είναι μόνο από ιχθυοτροφείο», ανέφερε ο ίδιος.
Σημειώνεται επίσης ότι πρόβλημα δημιουργεί και η ύπαρξη λαγοκέφαλων, που καταστρέφουν τα ενάλια οικοσυστήματα, ενώ και οι ίδιοι οι ψαράδες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στην εργασία τους, εξαιτίας της αύξησης της τιμής του πετρελαίου.
Ο Νίκος Σταμούλης στην πρωινή εκπομπή του OPEN αναφέρθηκε και στο φαινόμενο του αλιευτικού τουρισμού, καθώς αρκετοί τουρίστες, κυρίως από ΗΠΑ και Κίνα, αρέσκονται να πηγαίνουν με τους αλιείς για ψάρεμα για να γνωρίσουν τη διαδικασία.
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα: Όλα όσα αλλάζουν - Ποιες δεν θα γίνονται δεκτές ως έξοδα
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



