Θεσσαλονίκη: Διαρροή φυσικού αερίου στη Θέρμη - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
Στο σημείο έσπευσαν δέκα πυροσβέστες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προληπτικά, αφού δεν έχει ξεσπάσει κάποια πυρκαγιά, βρίσκονται δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα στον κόμβο της Θέρμης, όπου λίγο μετά τις 10:00 το πρωί της Παρασκευής σημειώθηκε διαρροή φυσικού αερίου και σταμάτησε η κυκλοφορία στο σημείο.
Αυτήν τη στιγμή συνεργεία της εταιρείας επιχειρούν να αντιμετωπίσουν τη διαρροή, η οποία σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες προέκυψε, όταν συνεργεία της ΕΥΑΘ πραγματοποιούσαν εργασίες στο δίκτυο ύδρευσης της περιοχής και χτύπησαν τον αγωγό φυσικού αερίου.
Στην περιοχή πραγματοποιούνται εκτροπές στην κυκλοφορία των οχημάτων, αφού διεκόπη η κυκλοφορία στο δρόμο Θέρμης - Πολυγύρου.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




