Ενότητες στο άρθρο: 📌 Προκάλεσαν φθορές
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν τρία άτομα που έκαναν γκράφιτι σε υπόγεια διάβαση
Συνελήφθησαν τρεις άνδρες, ηλικίας 23, 31 και 26 ετών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθησαν χθες στην περιοχή του Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη τρία άτομα επειδή έκανα γκραφίτι.
Προκάλεσαν φθορές
Ειδικότερα, συνελήφθησαν τρεις άνδρες, ηλικίας 23, 31 και 26 ετών, για παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα και φθορά ξένης ιδιοκτησίας.
Όπως διαπιστώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες, ο 23χρονος και ο 26χρονος με χρήση σπρέι έγραψαν σε τοιχοποιία υπόγειου ανισόπεδου κόμβου, προκαλώντας φθορές, με τον 31χρονο να τους αναμένει εντός του οχήματος.
Τα προαναφερόμενα άτομα προσπάθησαν να διαφύγουν, πλην όμως ακινητοποιήθηκαν και σε έλεγχο που ακολούθησε εντός του οχήματος βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 41 μπουκάλια σπρέι, ενώ στην κατοχή του 31χρονου βρέθηκε ένα μαχαίρι.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



