Δικογραφία σε βάρος της 24χρονης που εγκατέλειψε το μωρό της
Η 24χρονη νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίζεται σε βάρος της 24χρονης, που φέρεται να εγκατέλειψε το νεογέννητο κοριτσάκι της σε είσοδο πολυκατοικίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Λίγο μετά την πράξη της, η νεαρή γυναίκα εντοπίστηκε από αστυνομικούς σε διαμέρισμα όπου ζει και με εισαγγελική εντολή αποφασίστηκε να αφεθεί ελεύθερη.
Στο μεταξύ, ενώ η ίδια και το νεογνό νοσηλεύονται στο Ιπποκράτειο, η Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης διενεργεί προανάκριση για την υπόθεση.
Η 24χρονη, σπουδάστρια νοσηλευτικής, φέρεται να είπε πως αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη σε προχωρημένο στάδιο και ότι δεν επιθυμούσε να κρατήσει το παιδί.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



