Γιατί αστυνομικοί βράβευσαν την Άντζελα Δημητρίου; (vid)
Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτ/κής Αττικής της έδωσε βραβείο στην τραγουδίστρια για τη συνεισφορά της στο ελληνικό τραγούδι και την πορεία της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Άντζελα Δημητρίου έλαβε βραβείο για την πορεία και τη συνεισφορά της στο ελληνικό τραγούδι από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτ/κής Αττικής. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο νυχτερινό μαγαζί «Έναστρον».
Η τραγουδίστρια ανέβασε μάλιστα, στον λογαριασμό της στο Instagram βίντεο από την βράβευσή της και ευχαρίστησε την ελληνική αστυνομία, γράφοντας:
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ΕΛ.ΑΣ. για αυτή τη βράβευση. Είναι μεγάλη μου τιμή και υπόσχομαι να συνεχίσω να προσφέρω στο ελληνικό τραγούδι με την ίδια αγάπη όπως όλα αυτά τα χρόνια».
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



