• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ«Πυρά από την αντιπολίτευση μετά την καταδίκη Ασημακοπούλου: «Κράτος - λάφυρο στα χέρια της ΝΔ»Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις ΚεφαλογιάννηΟμπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
δημοφιλές τώρα: Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο λόγω Qatargate
Homepage ┋   Μουσική   ┋   10.03.2023 09:43
Newsroom
Newsroom

Μάρθα Φριντζήλα - Ορέστης Ντάντος: Βουτάνε «Στα Βαθιά» του ελληνικού τραγουδιού στο Σταυρός του Νότου Club

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Μάρθα Φριντζήλα και Ορέστης Ντάντος
Μάρθα Φριντζήλα και Ορέστης Ντάντος
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Η Μάρθα Φριντζήλα και ο Ορέστης Ντάντος παρουσιάζουν ξανά την επιτυχημένη μουσική τους παράσταση «Στα Βαθιά» στο Σταυρός του Νότου Club τις Τετάρτες 22, 29 Μαρτίου και 5 Απριλίου. 

Η Μάρθα και ο Ορέστης συναντήθηκαν για πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο στο στούντιο για να ηχογραφήσουν το τραγούδι «Νερό Στη Βάρκα». Η απροσδόκητη επιτυχία του τραγουδιού δεν τους άφησε πολλά περιθώρια και έτσι αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους επί σκηνής.

Έτσι, ανέβηκαν για πρώτη φορά τον περασμένο Οκτώβριο στη σκηνή του Σταυρός του Νότου Club και βούτηξαν για τα καλά «Στα Βαθιά» του ελληνικού τραγουδιού παρασύροντας μαζί τους το κοινό.

Η Μάρθα και ο Ορέστης έστησαν μια μοναδική μουσική παράσταση, με διάχυτο χιούμορ και έντονα συναισθήματα, παρουσιάζοντας τραγούδια από την προσωπική τους δισκογραφία καθώς και άλλα κοινά αγαπημένα τους. Κι αφού τελικά αυτή η συνάντηση ήταν κάτι παραπάνω από μοιραία αποφάσισαν να το επαναλάβουν.

Μαζί τους θα βρίσκεται μια εξαιρετική παρέα μουσικών που αποτελείται από τους:

  • Λεωνίδα Πετρόπουλο - ηλ. Μπάσο
  • Γιώργο Καρδιανό - ηλ. κιθάρα
  • Γιάννη Ριζόπουλο - τύμπανα
  • Μιχάλη Βρέττα - βιολί
Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά

Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»

Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου

Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Μάρθα Φριντζήλα
  • ειδήσεις τώρα
  • Σταυρός του Νότου
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr