Εκλογές 2023: Ο Πολύκαρπος Σπέντζας είναι ο υποψήφιος με σήμα τα UFO και το Τρίγωνο των Βερμούδων - «Τα χέρια μας δεν πάνε, δεν μας ακούνε»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Μεταξύ των κομμάτων και συνδυασμών που κατεβαίνουν στις εκλογές της 25ης Ιουνίου, ένας ανεξάρτητος υποψήφιος τράβηξε την προσοχή μας. Πρόκειται για τον Πολύκαρπο Σπέντζα, ασυρματιστή του πλοίου Ποθυτή, με σήμα τα UFO και το Τρίγωνο των Βερμούδων. Ψάχνοντας λίγο παραπάνω, βρήκαμε μία μαρτυρία του, στην εφημερίδα «Αδέσμευτος Τύπος» το 1995, που σίγουρα έχει ενδιαφέρον.
Η υποψηφιότητά του, που ενέκρινε ο Άρειος Πάγος είναι η εξής: «ΣΠΕΝΤΖΑΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΠΟΘΥΤΗ 1978- ΤΡΙΓΩΝΟ ΒΕΡΜΟΥΔΩΝ -UFO- USO EXTRATERRESTIALS- EINSTEIN- ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΠΑΥΛΟΣ» και, για τν ίδιο, αποτελεί και ενός είδους βιογραφικό. Ο Πολύκαρπος Σπέντζας : ήταν ασυρματιστής του πλοίου «POTHITI S.W.J.C.» που πέρασε από το Τρίγωνο των Βερμούδων και έζησε μια μοναδική εμπειρία.
«Αισθανόταν πολύ βαρύ το σώμα του, τα σήματα Μορς ακούγονταν υπερβολικά γρήγορα»
«Ξεκινήσαμε από το Porto Matanzas, στην Κούβα, με προορισμό το Αλγέρι. Είχαμε μέσο όρο ταχύτητας 11 ναυτικά μίλια. Λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι (τοπική ώρα) οι αξιωματικοί της γέφυρας του πλοίου έμοιαζαν αλαφιασμένοι. Μετρούσαν και ξαναμετρούσαν τα μίλια».
«Είναι γεγονός ότι όλοι στο πλήρωμα είχαμε παρατηρήσει πως το πλοίο έπλεε με ασυνήθιστα μεγάλη ταχύτητα, αλλά τα όργανα δε συμφωνούσαν με αυτό, καθώς έδειχναν σταθερή ταχύτητα 10-11 ναυτικών μιλίων. Μερικοί από τους συναδέλφους μου υπέθεσαν αρχικά μήπως είχα κάνει κάποιο λάθος στο χρονόμετρο, μιας και ήμουν ο ασυρματιστής. Μα, δεν είχε γίνει κάτι τέτοιο και το πλοίο έσχιζε τα κύματα σαν δελφίνι», περιέγραφε τότε και θυμόταν ότι, νωρίς το μεσημέρι ο καπετάνιος ζήτησε από τον ανθυποπλοίαρχο να βάλει στο τιμόνι έναν ναύτη, καθώς εκείνος δεν αισθανόταν καλά.
«Δεν μπορούσε να σηκώσει τα χέρια του και αισθανόταν το σώμα του πολύ βαρύ, σαν μολύβι. Επίσης, τα σήματα Μορς ακούγονταν υπερβολικά γρήγορα, ενώ οι παράκτιοι σταθμοί λαμβάνονταν σαν μαγνητόφωνο που παίζει στο γρήγορο», σημείωνε, και υπογράμμιζε ότι, τα λεπτά έμοιαζαν με ώρες και τα ρολόγια του πλοίου πήγαιναν δύο ώρες μπροστά και ο τιμονιέρης αδυνατούσε να κρατήσει το πλοίο σε σταθερή πορεία, καθώς η πυξίδα «γύριζε σαν τρελή».
Μα, το πιο παράξενο απ’ όλα έγινε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα. Ο μάγειρας κι εγώ παίζαμε τάβλι στο καπνιστήριο, όταν ξαφνικά είδαμε πίσω και αριστερά του πλοίου, δηλαδή στη βορειοδυτική του πλευρά, σε απόσταση λίγων μόνο μιλίων, ένα μεγάλο λευκό άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο στον ουρανό. Κατόπιν, φάνηκαν δύο μικρότερα ιπτάμενα αντικείμενα στα δυτικά του μεγάλου και μάλιστα το ένα από αυτά προσκολλήθηκε πάνω του. «Πειράματα των Αμερικανών…» υπέθεσα, και δεν τα ξαναείδα.
Έφυγα αμέσως και ανέβηκα στη γέφυρα να ρωτήσω γεμάτος αγωνία αν είχε δει και κάποιος άλλος αυτά τα αντικείμενα. Δεν τα είχε παρατηρήσει κανείς. Πάντως, ήμουν σίγουρος πως κάτι περίεργο συνέβαινε με τον χρόνο και πως είχαμε επηρεαστεί από την επιτάχυνση της κίνησης των Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενων Αντικειμένων (Α.Τ.Ι.Α.)» σημειώνει.
Ο Πολύκαρπος Σπέντζας αναφέρθηκε στις στιγμές τρόμου όταν ένιωσε τα χέρια του να μην τον υπακούν και όταν το πλήρωμα εκδήλωσε υποθερμία και βραδυκαρδία. «Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα είχε περάσει. Βάζω τον δέκτη στα 500 KHz, για να συμπληρώσω το ημερολόγιο και ακούστηκαν υπερβολικά γρήγορα τα Μορς. Βάζω και το Time Signal στα 15 MHz RWM (Radio Moscow) και άκουσα υπερβολικά γρήγορα και τα σήματα της ώρας. Τόσο πολύ γρήγορα, που νόμισα πως φταίει ο σταθμός… Πετάχτηκα από την καρέκλα, άνοιξα το παραθυράκι του chart room και είδα τον καπετάνιο. Κάτι σαν να με σταμάτησε και δεν του είπα τίποτε. Έκανα να χτυπήσω τα Μορς και παρατήρησα ότι τα χέρια μου δεν μπορούσαν να χειριστούν ούτε πέντε γράμματα το λεπτό, δεδομένου ότι χειριζόμουν εκατό το λεπτό, διότι έκανα περίπου δύο λεπτά για να πάω με την καρέκλα προς τον πομπό».
«Τα χέρια μας δεν πάνε, δε μας ακούνε…» είχε πει ο ίδιος στον καπετάνιο, με τον τελευταίο να δίνει εντολή να μην αγγίξει κανείς τον αυτόματο πιλότο. Την επόμενη ημέρα τα μέλη του πληρώματος συζητούσαν όσα είχε βιώσει ο καθένας. Οι περισσότεροι έκαναν λόγο για την αίσθηση του χρόνου.
«Ένας ναύτης παραπονιόταν ότι μόλις άναβε το τσιγάρο του, δεν προλάβαινε να το καπνίσει, γιατί αυτό καιγόταν αμέσως. Ο ανθυποπλοίαρχος, που έκανε βάρδια 00:00-04:00, μόλις πήγε στην καμπίνα του και έπλενε τα δόντια του, για να πέσει να κοιμηθεί, του φώναξε ο ναύτης ότι η ώρα πήγε κιόλας 23:40, άρα δεν προλάβαινε ούτε να κοιμηθεί. Όλοι μας, όμως, νιώθαμε βραδυκαρδία και υποθερμία», θυμήθηκε.
Σύμφωνα με τον κ. Σπέντζα, στην ευρύτερη περιοχή του Τριγώνου των Βερμούδων υπάρχει μόνιμα αυξημένος στατικός ηλεκτρισμός και, ταυτοχρόνως, εμφανίζεται βαρυτική διαστολή του χωροχρόνου. Όταν εμφανίζονται στην περιοχή Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα ή Υποβρύχια Αντικείμενα, ο χρόνος αποκτά βραδύτητα και δίνει την αίσθηση ότι κυλάει εξαιρετικά αργά, ενώ οι ναυτικοί έχουν την ψευδαίσθηση ότι κυλάει γρήγορα, βασιζόμενοι στις ενδείξεις των οργάνων, των πυξίδων και των ρολογιών, τα οποία φαίνονται να γυρίζουν γρήγορα!
Ένα άλλο πρόσωπο που περιλαμβάνει στο όνομα της υποψηφιότητάς του ο Πολύκαρπος Σπέντζας είναι αυτό του διακεκριμένου διεθνώς Έλληνα φυσικού και εφευρέτη Παύλου Σαντορίνη, για τον οποίο είχε πει πως όταν δούλευε στη NASA «υποστήριζε πως έχει δει UFO και εξωγήινους». Αξίζει να σημειωθεί πως ο Παύλος Σαντορίνης θεωρείται εφευρέτης του «ελληνικού ραντάρ» την περίοδο του Μεσοπολέμου.
Σε συνέντευξή του, ο Πολύκαρπος Σπέντζας αναφέρθηκε και στο «Παράδοξο των διδύμων». «Αυτός ο δίδυμος που τρέχει πολύ και κινείται μέσα από μαύρη τρύπα, για αυτόν ο χρόνος τρέχει πιο αργά». Πιστεύει δε στους ιπτάμενους δίσκους, όπως βέβαια γίνεται ήδη φανερό. «Το 1978 είχαμε πολλούς ιπτάμενους δίσκους. Τότε έχουμε τον σεισμό στη Θεσσαλονίκη. Πάνω από τα ηφαίστεια στο Μεξικό και στην Ινδονησία έχουμε φωτογραφίες ιπτάμενων δίσκων» ανέφερε.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr