Ανδρουλάκης-Aγγελούδης: Δεν τους ένωσε ούτε η εθνική επέτειος του ΟΧΙ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ούτε η Εθνική Επέτειος του ΟΧΙ ήταν αρκετή για να λιώσουν οι πάγοι και να έρθουν πιο κοντά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης και ο νεοκλεγείς δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
Οι δυο τους βρέθηκαν για πρώτη φορά από κοντά μετά την νίκη του κ. Αγγελούδη στο δήμο Θεσσαλονίκης κατά την διάρκεια της Δοξολογίας για τον πολιούχο Άγιο Δημήτριο, στον ομώνυμο ναό.
Έκδηλη, όμως, ήταν η αμηχανία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στην πρώτη τετ α τε συνάντηση με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο. Οι δύο τους κάθισαν αρχικά δίπλα-διπλά, ανταλλάσσοντας μόνο μια τυπική και κρύα χειραψία.
Ανδρουλάκης και Αγγελούδης δεν συναντήθηκαν ούτε κατά την διάρκεια των τριήμερων εορταστικών εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη, ενώ δεν έδωσαν και ραντεβού για συνάντηση στο μέλλον. Δύσκολοι καιροί για συντρόφους...
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




