Κι όμως, είχαν «βεβηλώσει» το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη
Δύο φορές, μάλιστα, στο πρόσφατο παρελθόν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ακούω στο μεταξύ από την Κυριακή όσους δημόσια συμφωνούν με την κυβερνητική πρωτοβουλία, να ασχημονούν ενάντια στις διαδηλώσεις που γίνονται κοντά στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και να μιλούν για «βεβήλωση».
Αρχικά σκέφτηκα πως οι άνθρωποι δεν έχουν κατέβει και ποτέ στον δρόμο να διεκδικήσουν κάτι, πως τους είναι ξένες οι διαμαρτυρίες. Αλλά μετά θυμήθηκα πως σύσσωμη η ΝΔ βρέθηκε ακριβώς πάνω στο Μνημείο για να διαδηλώσει το καλοκαίρι του 2015 με τους υπόλοιπους «Μενουμευρωπαίους».
Θυμήθηκα μάλιστα πως λίγα χρόνια αργότερα, στα συλλαλητήρια για το Μακεδονικό, βρέθηκαν ξανά στον ίδιο χώρο, καταγγέλλοντας μάλιστα την τότε κυβέρνηση επειδή εκδίωξε κάποιους ακροδεξιούς με στυλιάρια που έπαιζαν ξύλο με την αστυνομία προσπαθώντας να μπουκάρουν στην Βουλή. Αλλά τι πάνω και θυμάμαι, θα μου πείτε...
Περισσότερα παρασκήνια στη στήλη xray
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



