Κορονοϊός: «Απαράδεκτοι οι παίκτες μας» δηλώνει ο Ολυμπιακός για το πάρτι
«Η αψήφιση των απαγορεύσεων αλλά και των κανονισμών της ομάδας μας για αυτή την εποχή, είναι απαράδεκτη» αναφέρει η ανακοίνωση των Πειραιωτών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε απολογία κλήθηκαν οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Ρούμπεν Σεμέδο, Μπρούνο Φελίπε και Λάζαρ Ραντζέλοβιτς, οι οποίοι «έσπασαν» το lockdown κι έδωσαν το «παρών» σε πάρτι που έλαβε χώρα σε ξενοδοχείο της λεωφόρου Συγγρού. Οι «ερυθρόλευκοι» εξέδωσαν ανακοίνωση στην οποία χαρακτηρίζουν απαράδεκτη την ενέργεια των ποδοσφαιριστών και τόνισε ότι θα τους επιβληθεί πρόστιμο. Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι το πρόστιμο θα διατεθεί εξ ολοκλήρου στο ΕΣΥ.
Η ανακοίνωση
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός καταδικάζει απερίφραστα τη συμμετοχή τριών ποδοσφαιριστών της, των Ρούμπεν Σεμέδο, Λάζαρ Ραντζέλοβιτς και Μπρούνο Φελίπε σε συγκέντρωση 30 ατόμων το βράδυ της Κυριακής σε ξενοδοχείο της Λ. Συγγρού, όπως προκύπτει από τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας σύμφωνα με το αστυνομικό ρεπορτάζ.
Η αψήφιση των απαγορεύσεων αλλά και των κανονισμών της ομάδας μας για αυτή την εποχή, είναι απαράδεκτη. Οι εμπλεκόμενοι έχουν ήδη κληθεί σε απολογία και θα τους επιβληθεί το ανώτατο προβλεπόμενο χρηματικό πρόστιμο, το οποίο θα διατεθεί στο σύνολό του ως δωρεά στο Εθνικό Σύστημα Υγείας».
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




