Καυστικός Κουβεντίδης: «Στον ΠΑΟΚ επιλέγουμε να μας χειροκροτούν οι αντίπαλοι και να μη γελάει ο κόσμος μαζί μας»
Το σχόλιο του διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιώργος Κουβεντίδης, τοποθετήθηκε με καυστικό σχόλιο μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook για τη διαιτησία αλλά και για... ταβέρνες.
«Υπήρχαν περιπτώσεις σε πολλά παιχνίδια, που ο ΠΑΟΚ είχε (κραυγαλέες) διαιτητικές αποφάσεις εναντίον του, αλλά κόντρα στο “πες, πες, κάτι θα μείνει και θα το πάρεις στο επόμενο παιχνίδι”, εμείς επιμένουμε να αποδεχόμαστε το λάθος του διαιτητή, να ζούμε μ’ αυτο και να μην ρίχνουμε νερό στον μύλο της τοξικότητας. Επιλέγουμε να μας χειροκροτούν ακόμη κι οι αντίπαλοι και να μη γελάει ο κόσμος μαζί μας.
Υ.Γ. Δεν ξέρω αν στις ταβέρνες αναλύονται και κάτι τέτοιες φάσεις, σαν κι αυτή στο Χαριλάου, που δε σφυρίζονται φάουλ ούτε στο μπάσκετ”» ανέφερε στο σχόλιό του ο Γιώργος Κουβεντίδης.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





