Αυτοκτόνησε ο γιατρός της γαλλικής Ρεμς! Είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό
Ο 60χρονος Μπερνάρ Γκονζάλες βρισκόταν σε κατ' οίκον καραντίνα, ενώ θετική είναι και η σύζυγός του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη μία τραγική ιστορία αφήνει πίσω του στη Γαλλία ο φονικός ιός Covid-19. Οπως αποκάλυψε η γαλλική εφημερίδα Parisien, ο 60χρονος γιατρός της Ρεμς, Μπερνάρ Γκονζάλες αυτοκτόνησε, με πιθανότερο αίτιο της πράξης του, τις επιπλοκές από τον κορονοϊό, στον οποίο είχε βρεθεί θετικός.
Ο αυτόχειρας, ο οποίος βρισκόταν σε κατ’ οίκον καραντίνα μετά την εξέτασή του, άφησε μία ιδιόχειρη επιστολή με την οποία εξήγησε τους λόγους της πράξης του, ενώ και η σύζυγός του δίνει τη δική της μάχη με τον κορονοϊό.
Τη θλιβερή είδηση επιβεβαίωσε ο δήμαρχος της πόλης, Αρνό Ρομπινέ, ενώ σοκαρισμένη είναι όλη η ομάδα της Ρεμς, με τους παίκτες (μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ο Τάσος Δώνης) να αποχαιρετούν τον μέχρι πρότινος γιατρό τους, με σπαρακτικά μηνύματα στα social media.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




