Sophia: Το ρομπότ μίλησε για πρώτη φορά ελληνικά σε συνέδριο στη Ναύπακτο
Η Sophia απηύθυνε τον δικό της χαιρετισμό στην ελληνική γλώσσα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μια μοναδική εμπειρία έζησαν όσοι παρακολούθησαν το συνέδριο με θέμα Artificial Intelligence & Ethic καθώς στο πάνελ βρέθηκε το πρώτο ρομπότ με διαβατήριο στον κόσμο, με το όνομα Sophia the robot. Μάλιστα απηύθυνε τον δικό της χαιρετισμό στην ελληνική γλώσσα.
Στο συνέδριο, οι συμμετέχοντες από έξι κράτη αναλύουν από κοινού, με τη Sophia the robot, σημαντικές πτυχές που σχετίζονται με τη συνύπαρξη ανθρώπου και Τεχνητής Νοημοσύνης.
Στο συνέδριο διερευνάται η επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ηθικά ζητήματα, από την προστασία της ιδιωτικότητας μέχρι τη διασφάλιση της δικαιοσύνης και των αξιών του ανθρώπινου είδους.
Σημειώνεται, η Sophia είναι ένα κοινωνικό ανθρωποειδές ρομπότ, που αναπτύχθηκε από την εταιρεία Hanson Robotics με έδρα το Χονγκ Κονγκ, ενώ τα δικαιώματά της για την Ελλάδα τα έχει η Victorious Network.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



