Ενότητες στο άρθρο: 📌 Γιατί ξαφρίζουμε το βραστό
Γιατί ξαφρίζουμε τα βραστά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πολλοί και πολλές αναρωτιούνται κατά καιρούς τι είναι ο αφρός που μαζεύεται στην επιφάνεια του νερού της κατσαρόλας, όταν βράζουμε κοτόπουλο, μοσχάρι κ.λπ., προκειμένου να φτιάξουμε μια σούπα, αν είναι κάτι «βλαβερό», που πρέπει οπωσδήποτε να απομακρυνθεί και να μην καταναλωθεί ή αν μπορούμε να το αφήσουμε στο φαγητό μας.
Γιατί ξαφρίζουμε το βραστό
Το «ξάφρισμα», δηλαδή η απομάκρυνση των πρωτεϊνών που συγκεντρώνονται σε μορφή σκουρόχρωμου αφρού στην επιφάνεια του ζωμού του φαγητού κατά την πρώτη ώρα του κοχλασμού, έχει ως αποτέλεσμα μια πιο «καθαρή» γεύση στο φαγητό και μια πιο διαυγή εικόνα του ζωμού. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που δεν αφήνουμε τον αφρό να αφομοιωθεί.
Δείτε τη συνέχεια εδώ.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



